czwartek, 8 września 2011

Wystawa trekowych grafik w Manchesterze

Żeby uczcić 45-lecie Star Treka w Manchesterze (Wielka Brytania) powstała wystawa trekowych grafik.

Wystawa znalazła przytulny kącik w galerii sztuki Generation Pop, a dla zwiedzających będzie dostępna od jutra, czyli od 9 września.



Grafiki przyjechały do Anglii z Los Angeles i Nowego Yorku, a ich autorami są from Ryan Church, Geoffrey Mandel, Dave Merrell i Brian Rood.


Church był projektantem dekoracji przy kręceniu Star Trek XI. Mandel współpracowa z twórcami Star Treka od czasu Star Trek: Deep Space Nine. Merrell i Rood tworzą trekowe grafiki dla Iron Gut Publishing.


Źródło: TrekToday i The Intependent

4 komentarze:

  1. Ostatnia grafika, jako że jest projektem okładki ST TWOK,przypomniała mi, co wczoraj przeczytałam w "I am Spock": "W roli Khana, Montalban nosił kostium odsłaniający jego pierś, która była tak niesamowicie dobrze zbudowana, że wielu widzów uznało, iż musi to być sztuczne - imitacja wbudowana w kostium. Zatem muszę teraz was zapewnić, że to nie było sztuczne! To była prawdziwa klata Montalbana, która wzbudzała w nas niekłamaną zazdrość."

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj, to musi być ciekawa książka. A ja jej nie mam, ueeee!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest nie tylko ciekawa, ona jest cudowna :) Z każdej strony wyłazi Nimoy'owski wdzięk, dowcip i przymrużenie oka, wczoraj znowu kwiczałam podczas lektury. Chętnie Ci ją pożyczę, jako już kiedyś nadmieniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ba, jestem wdzięczna.
    Ale ja chcę ją mieć na własność, dlatego musze kupić, nie ma zmiłuj

    OdpowiedzUsuń