sobota, 24 września 2011

William Shatner żartuje z Charlie Sheena

William Shatner będzie jedną z gościnnych gwiazd show The Roast of Charlie Sheen, którego premiera odbędzie się w poniedziałek na Comedy Central.

Seth McFarlane, gospodarz show, opisał Shatnera jako “Faceta, który grał kapitana Kirka jeszcze zanim Star Trek zaczął wyglądać jak banda gejów, pracujących w MacDonaldzie.”.

Shatner, który zresztą sam był obiektem podobnego prześmiewczego show w 2006, pożartował sobie trochę z Sheena. Między innymi poradził mu, żeby "zwolnił trochę i powąchał sobie róże". Dodał też "To dlatego miałem taka wspaniałą karierę. Bo jestem cierpliwy." Powiedział też "Ja mam 80 lat [Charlie Sheen 46], czemu więc wyglądamy tak, jakbyśmy razem kończyli liceum?"

- Spędzałem wiele czasu z senioritami. uprawiałem seks w kosmosie z zielonymi kobietami. - powiedział.Doradził też, że jeśli Sheen już chciał szokować publiczność, mógł zrobić coś naprawdę drastycznego "coś jak pocałowanie czarnej dziewczyny lub przyzwolenie Azjacie, żeby siedział za sterami".

Oto niecenzurowane wideo z występem Shatnera.


Źródło: TrekNews

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz