wtorek, 13 września 2011

Rachel Nichols chciałaby wrócić jako Gaila

Strona I am Rogue zamiesciła wywiad z Rachel Nichols, aktorką znana z roli namiętnej, zielonoskórej Gaili w Star Trek XI. Oto fragment tego wywiadu..

Słyszałaś coś o tym, że niedługo zaczną się zdjęcia do Star Trek 2? Chciałabyś żeby twoja postać znalazła się w nowym filmie?



Nichols: Zawsze żartowałam o tym, że największym sekretem dla widowni była sama moja obecność u J.J. Abramsa. Chciałabym mieć jakieś informacje. Gdybym jakieś miała, też bym ci zresztą nie mogła powiedzieć, ale i tak żadnych nie mam. Nie wiem nawet, kiedy zaczną się zdjęcia. Nie wiem, czy zakładają, że Gaila nie żyje, czy też chcą, by wróciła, Nie mam żadnego pomysłu, ale chciałabym wrócić
Byłabym szczęśliwa, mogąc znów spędzić kilka szalonych godzin gdzieś, gdzie pomalują mnie na zielono po to, żebym mogła odegrać te kilka scen.


Źródło: TrekWeb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz