sobota, 10 września 2011

Kate Mulgrew: "Powinien powstać film o załodze Voyagera"

Strona DailyDragon zamieściła nowy wywiad z Kate Mulgrew, czyli kapitan Janeway ze Star Trek: Voyager. Oto co aktorka powiedziała młodej reporterce.

DD: Gdy rozmawiałaś z Williamem Shatnerem na planie filmu The Captains, to jakie to było doświadczenie? Zyskałaś jakieś nowe spojrzenie na Star Trek lub swoją rolę w serialu?

KM: Moją najważniejszą myślą było to, że powinniśmy już stłuc tę szklaną klatkę, w jaką zamienił się Star Trek. To, że byłam pierwszy kapitanem-kobietą, ju z nie wystarcza. Trzeba kontynuować walkę o pozycję kobiet w świecie, oczywiście na zasadach całkowitej równości. Powiedziałam Billowi to, co myślałam: to był bardzo długo klub dla samych chłopców. Miałam przywilej i zaszczyt być pierwszą kobietą, którą tam wprowadzono, ale teraz trzeba ten proces kontynuować.


DD: Teraz, gdy pojawił się reboot, co myślisz o przyszłości Star Treka? Czy myślisz, że zobaczymy postacie z Voyagera i innych serii w nowej linii czasu?

KM: Nad samym prequelem pracowano długo i ciężko przez kilka lat. Sądzę jednak, że teraz powinni pokazać, co stało się z załogą Voyagera później, po ich powrocie do domu Voyager. Film powinien traktować właśnie o tym.

DD: Tak, powinien być to film! Mamy co prawda książki, ale dla mnie to wciąż nie jest dość.

KM: Bardzo pani dziękuję! [śmieje się] Cieszę się, że się ze mną zgadzasz.

Kate Mulgrew wystąpiła ostatnio w serialu Magazyn 13. Pracuje też nad komediowym serialem dla dorosłych o skomplikowanym tytule NTSF:SD:SUV.




Źródło: TrekWeb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz