wtorek, 6 września 2011

45 lat Star Treka, cz. II

Oto następne pytanie, zadane aktorom z planu oryginalnej serii Star Treka

Kto w twojej opinii był najlepszym/ najważniejszym reżyserem, a kto najlepszą gościnną gwiazdą w serialu lub filmie?

Takei: Kochałem Marca Danielsa. Wiele razy był reżyserem i to on zrobił "The Naked Time," mój ulubiony odcinek. Najlepszy występ gościnny to Ricardo Montalban. Był najlepszy zarówno w odcinku serialu jak i w filmie.

Shatner: Interesujące pytanie... Najlepsza gościnna gwiazda to Chris Plummer.A najlepszy reżyser to ten, co robił dwa filmy... Nick Meyer.




Nimoy: Marc Daniels i Joe Pevney pokazali lwi pazur podczas pracy nad reżyserowaniem TOS. Mieli wyczucie teatru i serial zawdzięcza im wiele ze swej wartości.

Koenig: Lubiłem Joe Pevneya. Praca z nim była dla mnie łatwa. Pracowałem z nim jako gościnna gwiazda w serialu Godzina z Alfredem Hitchcockiem, jeszcze zanim trafiłem do Treka. Był bardzo spokojny i równy, a ja tego potrzebowałem, by się skupić na pracy. A gwiazda gościnna… Powiedziałbym, że Michael Forest, który grał Apollo (w"Who Mourns for Adonais?"). Zawsze myślałem, ze ten aktor robi wrażenie. I. co oczywiste,, Mark Lenard był fantastyczny jako Sarek oraz w innych rolach. Mark i ja pracowaliśmy potem razem przy kilku projektach.




Nichols: Mój pierwszy reżyser, Joe Sargent, również Marc Daniels, Joe Pevney, Vince McEveety (który był rónież moim reżyserem w serialu Gene'a Roddenberry'ego The Lieutenant ), John Meredyth Lucas --- oto moi bohaterowie! Ricardo Montalban... czy muszę mówić więcej? Ciągle jeszcze czuję to żądło miłości z planu "Space Seed."




Źródło: Startrek.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz