środa, 11 kwietnia 2012

Vic Mongogna o serialu "Star Trek Continues"

MCM BUZZ zamieścił wywiad, w którym Vic Mignogna mówi o swej nowej roli, kapitana Kirka w nowej fanserii Star Trek Continues. Oto, co powiedział dziennikarce serwisu:

Laura: Wiadomo powszechnie, że jesteś wielkim fanem Star Treka. Czy możesz opowiedzieć nam trochę o Star Trek Phase II (New Voyages) i twoim udziale w tym serialu?

Vic: Grałem tam kilka ról i nawet reżyserowałem parę odcinków Phase II. Jednak bardzo mnie rozczarowało zachowanie niektórych osob biorących udział w tej produkcji. Było zupełnie inaczej niż przy zupełnie fantastycznej ekipie “Starship Farragut“. Byłem dla nich prawdziwym partnerem i spdziliśmy razem wiele cudownych chwil. Jestem bardzo podekscytowany, mogąc oglosic, że zaczynamy nową produkcję, STAR TREK CONTINUES. Spełniam swe marzenie z dzieciństwa, mogąc zagrać kapitana Kirka! Cała ekipa jest wspaniała. Mamy swietny zespół aktorów i myślę, ze fanom spodoba się to, co robimy.


Źródło: TrekWeb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz