sobota, 21 kwietnia 2012

Brian Fuller chce nowego serialu "Star Trek"

Bryan Fuller znów mówi o swym pomyśle przywrócenia Star Treka na mały ekran. Ten trekowy scenarzysta i producent jest obecnie zajęty przy dwóch innych serialach, jednak w nowym wywiadzie wyraził nadzieję, że po premierze sequela Star Trek 2009, co będzie miało miejsce w 2013 roku, będzie on mógł pracować z JJ Abramsem nad nowym trekowym serialem.

Bryan Fuller pracuje obecnie nad dwoma serialami dla NBC: rebootem znanej serii Munsters (zwanej teraz Mockingbird Lane), oraz serialem Hannibal, którego bohaterem jest seryjny morderca, psychiatra Hannibal Lector. Rozmawiając o swoich nadziejach dotyczących Star Treka Fuller powiedział:

- Nie sądzę, by ustalono cokolwiek oficjalnego przed premierą nowego filmu. A cokolwiek się zdarzy, będzie tym kierował JJ Abrams. Teraz to on jest strażnikiem Star Treka.

Źródło: TrekMovie

2 komentarze:

  1. Fajnie, że są jakieś zamysły nowego serialu trekowego. Ja już nie raz na forach o tym pisałem, że już czas na coś świeżego.
    A serial o Hanibalu chyba sam będę oglądał bo tematyka wydaje mi się frapująca jako dla fana "Zabójczych umysłów" ;)Widać naprawdę ciężko wymyślać coś oryginalnego skoro trzeba sięgać do klasyki ale nie jest to naganne o ile odświeża się temat dość interesująco. Wczoraj oglądałem wzmiankę o 75 ur Jacka Nicholsona, aktor naprawdę nieźle się trzyma - przynajmniej wizualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serial ma szansę być ciekawy, choć tematyka mnei nie interesuje. Dla mnie raczej ten pierwszy...

    OdpowiedzUsuń