środa, 4 kwietnia 2012

Nichelle Nichols w Białym Domu

To, że Barack Obama jest fanem Star Treka, było wiadomo już dawniej. A teraz mamy na to twardy dowód. Kilka tygodni temu oryginalna Uhura, Nichelle Nichols, została zaproszona do złożenia wizyty w Białeym Domu. To pamiętne zdarzenie miało miejsce 29 lutego, a obecnie aktorka zdecydowała się podzielić z szeroką publiczością fascynującym zdjęciem, na którym oboje wykonują słynny wolkański salut.


29 lutego Nichelle napisała na Twitterze o swoim spotkaniu z prezydentem USA:

Jestem zaszczycona, że miałam dziś okazję spotkać się z prezydentem Barackiem Obamą w Białym Domu. Prezydent był tak czarujący i przystojny, jak się tego spodziewałam.

Kilka miesiecy temu prezydent powiedział, że bardzo mu się podobałam, gdy był młodszy. pytałam go o to, a on z dumą potwierdził.

Potwierdził też ostatecznie, że jest trekkerem! Czy może być coś wspanialszego?

Gdy kogoś interesuje wizyta Nichelle w ośrodku NASA, powinien on zajrzeć tutaj

Źródło: TrekMovie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz