poniedziałek, 25 lipca 2011

"Trek Nation" - premiera w październiku



Rod Roddenberry ogłosił, że premiera jego filmu dokumentalnego Trek Nation będzie miał premierę na kanale Science Channel 23 października 2011





Pełnometrażowy film dokumentalny Roda jest rodzajem podróży, podjętej w celu odkrycia, kim naprawdę był jego ojciec, twórca Star Treka - Gene Roddneberry. Rod rozmawia z fanami i sławnymi osobistościami, w tym George'em Lucasem, JJ Abramsem oraz Stanem Lee. Film zawiera też wywiady z członkami oryginalnej ekipy Star Treka i krótkie klipy video, w tym nigdy dotąd nie pokazywane montaże scen ze ślubu Gene'a Roddenberry'ego i Majel Barrett, oraz z pierwszego w historii konwentu Star Trek.

A oto krótkie wideo promujące ten film:



Młody Roddenberry tak mówi o swych poszukiwaniach:
Mój ojciec odszedł, gdy miałem 17 lat. Byłem zbuntowanym dzieciakiem, a on był bardziej wcielonym autorytetem niż ojcem. Nie rozumiałem Star Treka, póki on nie odszedł... jednak potem poszedłem na konwent Star Trek, rozmawiałem z ludźmi, i w końcu stałem się dumny z tego, że noszę nazwisko ‘Roddenberry.’

Źródło: TrekMovie

1 komentarz:

  1. Jak dla mnie, zapowiada się ciekawie. W międzyczasie polecam odcinek "Science Fiction" serialu dokumentalnego "Pioneers of Television" - dużo o Treku i Roddenberrym. http://www.pbs.org/opb/pioneersoftelevision/pioneering-programs/science-fiction/

    OdpowiedzUsuń