środa, 27 lipca 2011

Shatner odpowiada na pytania online

Na konwencie Comic Con w San Diego William Shatner odpowiedział na kilka pytań, zadanych online. Oto niektóre z jego odpowiedzi:


Pierwsze pytanie było zadane przez serwis TrekMovie: czy Shatner czytał niewykorzystany scenariusz ujęć z jego udziałem dla potrzeb Star Trek 2009?
Shatner odparł, że "nigdy nie przeczytałem ani strony tego scenariusza, więc nie wiedziałem, że w ogóle spodziewano się mnie w filmie"

Później Shatner wyznał, że wciąż nie oglądał nowego filmu, widział jedynie fragment z występem Leonarda Nimoya i Chrisa Pine'a.
Powiedział, że z tego co zobaczył Pine jest"wspaniały" i wykonał "świetną robotę jako kapitan Kirk"

Gdy spytano go, którą postać ze Star Trek (oprócz Kirka), odpowiedział, że nie zna Treka na tyle dobrze, by to powiedzieć, ale "zawsze chciał grać Kirka"

Potem dodał "Nigdy nie widziałem innych Treków, ledwie obejrzałem ten, w którym wystąpiłem"

Nie jest pewny, który z odcinków oryginalnej serii jest jego ulubionym, ale wie, że fani najbardziej lubią City on the Edge of Forever i Trouble with Tribbles.

Nazwał Star Trek V (który reżyserował) swoim ulubionym filmem

Powiedział, że Star Trek "wystartował" jego karierę i był powodem późniejszych sukcesów, łącznie z Boston Legal

Gdy spytano go, czy napisze więcej powieści Star Trek, odpowiedział: "Przestano mnie o to prosić"

Gdy zapytano, czy chciałby zmienić cokolwiek w postaci kapitana Kirka, Shatner odpowiedział uczuciowo: "Chciałbym, żeby wciąż oddychał!", dodając, że "mogłoby być zabawne" wciąż grać Kirka i "obserwować jak się starzeje"

Oto fragment rozmowy na wideo:



Video streaming by Ustream

Źródło: TrekMovie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz