piątek, 30 marca 2012

Takei: "Po ujawnieniu się grożono mi."

Gdy w roku 2005 George Takei przyznał publicznie, że jest gejem, odebrał wiele emaili. W większości były one pozytywne, ale nieliczne - wrecz odwrotnie.

Chociaż dla rodziny, przyjaciół i kilku wybrańców nie było to tajemnicą, Takei zdecydował się na publiczne ujawnienie swych preferencji w odpowiedzi na veto gubernatora Kaliforni, Arnolda Schwarzeneggera, wobec legalizacji gejowskich małżeństw.

- Patrzyłem na jego wystąpienie w telewizji i krew mi zawrzała - powiedział Takei - To wtedy zdecydowałem się na rozmowę z prasą. Nie ujawniasz się naprawdę, póki oni o tym nie napiszą.To było w 2005.


Wkrótce zaczęły napływac emaile.
- To byl bardzo pozytywny objaw. Mój komputer aż pękał od emaili. Jednak niektóre z nich były paskudne, a kilka zawierało nawet groźby. Śmiertelne groźby.

Takei zawarł małżeństwo z Bradem Altmanem w 2008 roku.

Źródło: TrekToday

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz