wtorek, 27 marca 2012

Data i La Forge znów razem na planie

Jak wszyscy trekkerzy wiedzą, Brent Spiner, czyli niezapomniany Data z TNG, jest obecnie zaangażowany w produkcję komediowego serialu online Fresh Hell. W sieci pojawił się już drugi odcinek tej serii, w którym oprócz Spinera pojawia się inny trekowy weteran - LeVar Burton. Geordi La Forge dołączył do swgo kolegi i razem starają się rozbawić widzów.
Oto klip ze wspomnianego odcinka - nawiasem mówiąc, nosi on znaczący tytuł Le Var:



Źródło: TrekMovie

1 komentarz:

  1. Fajnie, że aktorzy sławni z niezapomnianych trekowych produkcji próbują swoich sił gdzie indziej ale jednak odnoszę wrażenie, że rozmieniają swoją sławę na drobne w mało znanych jak dla mnie produkcjach. ;/
    Jedynie Patrick Stewart spodobał mi się niegdyś w emocjonującym filmie sensacyjnym grając z Melem Gibsonem i Julią Roberts. I praktycznie to jest JEDYNY pozatrekowy film z aktorami, jaki mi dane było obejrzeć i jaki zapadł mi w pamięć. Czasem aktorom ciężko już potem wyjść z zaszufladkowania filmowego. Jednak czasem próba przełamania tej szufladki wychodzi jeszcze gorzej. Osobiście chętnie bym oglądał bohaterów treka w innych produkcjach sci-fi.
    Na ten przykład uważam, że np bardzo dobrze w serialu s-f "Gwiezdne wrota" sprawdził się dawny odtwórca Mac Gyvera - Richard Dean Anderson. Choć do pewnego momentu widziałem w nim ciągle dawnego Maca ale potem przestałem. ;)

    OdpowiedzUsuń