poniedziałek, 12 marca 2012

Szklanki, z których trekker pić powinien...

Znana firma Vandor oferuje fanom Star Treka nowe produkty użytkowe, niezbędne w domu każdego trekkera.
Po pierwsze kubki ceramiczne z logo Star Trek i wizerunkiem Enterprise.
I akrylowa zamykana "szklanka", ozdobiona tak samo, ale zdatna w podróży.

No i czteroczęściowy zestaw szklanek - na każdej z nich mamy wizerunek znanej postaci z TOS razem z przypisanym do niej cytatem. Na szklance z Kirkiem mamy napis "Możesz mieć ze mnie wspaniałego wroga", a szklance ze Spockiem przeczytamy "Mnie się to wydaje logiczne, kapitanie". Szklanka ze Scotty'm opatrzona jest napisem "Daję jej wszystko, co ma, kapitanie!", zaś szklanka McCoya głosi "Jestem lekarzem, nie inżynierem!"
 Z takich szklanek aż przyjemnie się napić... 



Źródło: Startrek.com    

2 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam, że są do tego odpowiednie szklanki, ale jak widać każda grupa ma jakieś swoje ulubione. Mi bardzo pasują szklanki od https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/naczynia-do-serwowania-napojow/szklanki i jestem zdania, że to właśnie one przede wszystkim stanowią największą cześć mojej kolekcji w domu.

    OdpowiedzUsuń