środa, 17 sierpnia 2011

Walter Koenig: Przyszłość "Babylon 5"

Przemawiając na konwencie Star Trek w Las Vegas Walter Koenig, czyli psychopolicjant Alfred Bester z serialu Babylon 5, oznajmił że w zeszłym tygodniu jadł kolację z twórcą B5, J. Michaelem Straczynskim. Z tego, co mówił wynika, że jest jakaś przyszłość dla Babylon 5:

Powiedział mi, że negocjuje przejęcie praw do Babylon 5 i że wygląda to całkiem dobrze. Może to być serial albo film kinowy, ale prawdopodobnie coś będzie. Wydawał si być podekscytowany, a wytwórnia Warner Bothers rozmawia z nim w dobrej wierze. Możemy więc zobaczyć nowy Babylon 5 ii to w niezbyt odległej przyszłości.


Koenig mówił też o tym, jak bardzo radowała go rola Bestera w Babylon 5.

To były dobre czasy. To było po prostu świetne.…Kochałem swoją postać, kochałem badać ją i odkrywać nowe rzeczy na jej temat w miarę czytania scenariusza.

Rola Bestera była bardziej zabawna [w porównaniu z Chekovem w Star Trek]. Była bardziej mroczna i pełniejsza. Ta rola to było wyzwanie i czułem się bardziej kreatywny odtwarzając tę rolę. Oczywiście jestem ogromnie wdzięczny za szansę, jaką dała mi tamta rola [w Star Trek] i zawsze będę to mówił.

Jako bonus fragment Babylon 5 na video:



Źródło: TrekMovie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz