piątek, 19 sierpnia 2011

Leonard Nimoy żegna swą publiczność

W zeszły weekend na konwencie Star Trek w Las Vegas miał miejsce niezwykle poruszający moment : Leonard Nimoy po raz ostatni pożegnał się z publicznością konwentu. Jak ogłosił, już nigdy więcej nie weźmie udziału w tego typu imprezie.



Tej soboty wszystkie światła skierowane były na Leonarda Nimoya. Oryginalny Spock opowiedział widzom o swoim życiu, zarówno w trakcie pracy nad Star Trek jak i po tym okresie.


To, co było niezwykłe, to fakt, że publiczność widziała innego Leonarda niż zwykle: Nimoy był bardzo uczuciowy, nawet bliski łez, gdy mówił:
Przyjaciele, to dla mnie bardzo wyjątkowy moment. Mówię "żegnajcie" do wszystkiego, czym żyłem przez tyle lat i jestem przepełniony wdzięcznością. Wdzięcznością dla was i dla Star Treka, za to, co dla mnie zrobił– za okazje, jakie mi dał, za moją rodzinę, za nas wszystkich. Tak bardzo wam dziękuję.Żyjcie długo i pomyślnie



Źródło: TrekMovie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz