poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Anton Yelchin: Nie mam rosyjskiego akcentu!

Strona Newsday zamieściła nowy wywiad z Antonem Yelchinem - nowym Chekovem ze Star Trek 2009. Oto fragment tego wywiadu:

Co powiesz o swej roli w Star Trek - miałeś wtedy szansę mówić jak Walter Koenig, prawda?

Tak. Spotkałem go na planie i naprawdę ucieszyła mnie rozmowa z nim, z powodu całej tej spuścizny i tego, że to naprawdę bardzo miły człowiek. I myślę, że cieszy się z pracy, która wykonał.



Twoja postać ma taki komiczny, rosyjski akcent. Czy to twój własny?


Kiedy ja nie mam obcego akcentu.

No, teraz nie, ale kiedyś,, zanim dorosłeś?

Przybyłem do USA, gdy miałem jakieś dwa lata!

OK, nie uwierzysz w to, ale ja też - pochodzę z Argentyny. I też nie mam charakterystycznego akcentu. Ale obaj moglibyśmy mieć. Powiesz coś o następnym Star Trek?

Nie mam pojęcia, o czym będzie ten film. Będę wiedział, gdy już zaczniemy zdjęcia.


Źródło: TrekWeb


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz