niedziela, 27 listopada 2011

Gadżety dla fanów ST IV + unikalne video zza kulis

Niedawno zamieściliśmy artykuł poświęcony 25-leciu filmu Star Trek IV: The Voyage Home. Dziś przedstawiamy kilka gadżetów, które powstały na fali popularności tego filmu. Przeznaczone były, oczywiście, dla tych spośród fanów, którzy poświęcali się kolekcjonowaniu przedmiotów związanych z ukochanym uniwersum, ale często kupowali je też ludzie, którym po prostu spodobał się sam film - a nie było ich mało.

Plastikowy kubek Coca Cola z motywem Star Trek IV był dodawany w niektórych kinach do napojów.

Trekowe magazyny również odnotowały sukces filmu, a za ich przykładem poszło wydawnictwo DC Comics,wydając komiks na podstawie filmu

Star Trek IV Audiobook na płycie gramofonowej.

Oprócz audiobooku wydano też ścieżkę dźwiękową filmu - na LP, CD oraz na kasetach audio.

Ozdobny talerz z The Hamilton Collection - oczywiście nie był pomyślany do tego, by na nim jeść.

Spock & Kirk Star Trek IV od firmy Diamond Select

Rzecz jasna, nie mogło zabraknąć figurek upamiętniających film - Kirk w rozpiętym mundurze oraz Spock w słynnej, białej szacie i opasce zakrywającej uszy.

A oto film, nakręcony amatorską kamerą za kulisami planu filmowego w Australii, gdzie realizowano zdjęcia.


Źródło: Treknews.net

11 komentarzy:

  1. Matkokochana, jaki on jest boski na tej okładce Newsweeka! Takiego Spocka najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano bo to jest prawdziwy Spock, taki, jakiego uwielbiamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne gadżety znalazłam na https://4gift.pl i to nie tylko dla fanów tej serii. Poraziła mnie oryginalność tych produktów, która jest dziś co raz bardziej doceniana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie takie gadżety na pewno są fajne dla fanów tej serii. Ja za to jestem pewna, że większość facetów również ucieszyłoby się z fajnej zapalniczki https://forhim.pl/28-zapalniczki-i-akcesoria plus ewentualnych akcesoriów w tym obszarze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością jeśli ktoś jest fanem tej serii to takie prezenty będą bardzo dobrym wyborem. W przypadku gdy szukamy dobrego prezentu na dzień babci to wiem, że w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-babci na pewno znajdziemy to co nas zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej jeśli ktoś lubi takie gadżety to również jestem zdania, że będzie to świetny prezent. Istnieje również takie coś jak gadżety firmowe i jak czytałam https://www.informationhouse.pl/5-niewielkich-gadzetow-ktore-podkreslaja-profesjonalizm-firmy/ to właśnie takie gadżety również wpływają na postrzeganie firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i faktycznie fajne są te gadżety lecz ja jestem zdania, że również muszą one być przede wszystkim praktyczne i do użycia. Na pewno bardzo ciekawie sprawdzają się również breloki i smycze reklamowe. Fajnie, że możemy je zamówić w https://reklamowegadzety.pl/c/breloki-i-smycze i ja już niedawno kolejne zamówienie złożyłam.

    OdpowiedzUsuń