środa, 19 października 2011

Zachary Quinto w najnowszym wywiadzie

Po oficjalnym zadeklarowaniu swej orientacji seksualnej Zachary Quinto spotkał się z bezwarunkowym wsparciem ze strony fanów. O tym i innych sprawach mówił w wywiadzie, opublikowanym na stronie Startrek.com.

Rozmawiamy po raz pierwszy od premiery Star Trek (2009). Zatem, żeby zakończyć sprawę, jaki był odzew na ten film?

Quinto: Star Trek był moim pierwszym filmem kinowym.Nie mam więc z czym porównać odzewu publiczności. To było niezwykłe doświadczenie, twórcze i osobiste. Dodało mi ono odwagi do ujawnienia się. Do realizacji następnego dfilmu podejdę z entuzjazmem i energią.




Właśnie oświadczyłeś publicznie, że jesteś gejem. Czy uważasz, że ze wszystkich ludzi na świecie to właśnie fani Star Treka byli najbardziej gotowi, by to zaakceptować?


Quinto: Spotkałem się z poparciem ze wszystkich stron, przynajmniej przez te dwa dni, które upłynęły od mojego oświadczenia. Moi trekowi fani zawsze okazywali mi ogromne wsparcie, i jestem naprawdę zadowolony, że dotyczy to też tej sprawy.Z całego świata napływają do mnie wyrazy poparcia i sympatii, jakich się wcześniej nie spodziewałem.Nie wyobrażałem sobie, ze moje oświadczenie wywoła taki pozytywny odzew.

Czy nie jest to czas na postać geja w Star Trek?

Quinto: Och... nie wiem, jak odpowiedzieć na to pytanie. Nie żebym miał jakąś koncepcję. Jednak nie byłbym przeciwko temu. Nie jestem zwolennikiem robienia czegoś na siłę, musiałoby to być dobrze uzasadnione, kreatywne, nie jedynie politycznie poprawne.


Wróćmy na chwilę do Star Treka.Niektórzy fani uważają, ze romans Spocka i Uhury wnosi świeży powiew, inni go nie chcą, gdyż wykracza zbyt daleko poza uznane granice. A ty co o tym myślisz? Czy rozumiesz, czemu niektórym ludziom może się to nie podobać?

Quinto: Nie wiem. Jak dla mnie, w filmie sprawdziło się to na 100%. Dało to nowy wymiar obu postaciom, coś, czego wcześniej nie widzieliśmy. Dodało to też trochę serca całej historii. Naprawdę jestem ciekaw, jak się ten watek rozwinie.

Czego jeszcze spodziewasz się dla Spocka w nowym filmie?

Quinto: Nie mogę się doczekać, by przeczytać scenariusz. Wierzę, że ci dwaj faceci (Orci & Kurtzman)stworzą dynamiczną, interesującą historię i jestem po prostu strasznie ciekawy, co zrobią. Jestem gotów na wszystko, co każą mi zrobić.

Źródło: Startrek.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz