czwartek, 27 października 2011

Niedługo ruszą zdjęcia do "Star Trek 2"

Zoe Saldana zagra ponownie rolę Nyoty Uhury w sequelu Star Trek JJ Abramsa. W ostatnim wywiadzie dla Access Hollywood aktorka mówiła o postępach w pracy nad filmem oraz oczekiwaniach swoich i kolegów

- Wiem, że to będzie wspaniałe -
powiedziała - Nie, nie mamy jeszcze scenariusza, ale jesteśmy bardzo podekscytowani perspektywą powrotu w kosmos.

Jednym z najgorętszych pytań jest oczywiście to, czy Spock i Uhura bedą mieli romans. Wciąż nie wiadomo, czy w sequelu znajdzie się taki wątek.

- Sama jestem ciekawa, i Zach pewnie też - powiedziała Saldana.

Dodała też, ze przedyskutuje tę sprawe z Quinto.

- Jestem dumna i szczęśliwa, że mogę go nazwać przyjacielem i być częścia jego życia w tak ważnym momencie.

Z kolei Anton Yelchin (filmowy Chekov) twierdzi, że bez udziału JJ Abramsa nowy Star Trek byłby nie do pomyślenia
- ...zatem gdy wiem, że to on będzie u steru, jestem spokojny. To szalenie błyskotliwy człowiek i mam do niego pełne zaufanie.

A więc zdjęcia do Star Trek 2 rozpoczną się już niedługo (prawdopodobnie w połowie stycznia), i niedługo tez pewnie zmieni się tytuł całego projektu. Nie wiadomo jeszcze, jaki będzie tytuł sequela, ale na pewno nie Star Trek 2

Źródło: Treknews.net i TrekToday

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. *jęczy* Nie, to jest jakieś nieporozumienie! Po co jeszcze przedłużać tę straszną kompromitację?!
    Zoe Saldana jako Uhura nawet mi się podoba, ale to wyjątek. Pine, Urban, no i TEN STRASZNY QUINTO W ROLI SPOCKA!!!
    Nie mam nic przeciwko gejom. Mam za to, i to dużo, przeciwko Quinto w roli SPOCKA!!! Nie dość, że kompletnie niepodobny, nie dość, że charakter zupełnie nie taki, to jeszcze gej. Zniewieściałośc wali od niego na kilometr.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i właśnie to mam mu do zarzucenia. Niestety, nie mamy wpływu na jego kandydaturę, zagra, jeśli nie kipnie na coś przedtem (okrutny żart). Oczywiście wcale mu tego nie życzę...

    OdpowiedzUsuń