środa, 7 sierpnia 2013

Kolejna nagroda dla Williama Shatnera

William Shatner otrzymał kolejną nagrodę, tym razem od Stratford Festival. Ta kompania stara się "inspirować rozwój kanadyjskiego teatru i ukazywać sztuki Szekspira w nowym świetle."

Shatner był członkiem zespołu Stratford Festival przez trzy lata, poczynając od 1950 roku, kiedy grał w sztukach Poskromienie złośnicy, Miarka za miarkę, Henryk V, Wesołe kumoszki z Windsoru, Król Edyp i Juliusz Cezar.


- William Shatner miał wspaniałą karierę jako aktor ekranu i telewizji - powiedział dyrektor artystyczny Antoni Cimolino - Jest znany na całym świecie ze swojej słynnej roli w Star Trek, i z wielu innych głównych ról, w tym TJ Hookera i Denny'egop Crane'a w Boston Legal. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że zdobył on również uznanie jako klasyczny aktor. Był dublerem Christophera Plummera w sztuce Henryk V w 1956 roku. Stał się sensacją. Chris później powiedział: "Wiedziałem, że on będzie gwiazdą. To dla nas ogromna przyjemność oddać hołd Williamowi Shatnerowi i jego dziedzictwie podczas ​​festiwalu w Stratford. To hołd dla jego świetnej kariery.

- Jestem dumny i szczęśliwy, że jestem Kanadyjczykiem i dostałem kanadyjską nagrodę -,
powiedział Shatner - Tak, jestem po prostu dumny i szczęśliwy.

Źródło: TrekToday

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz