poniedziałek, 11 czerwca 2012

Czy William Bell powróci do "Fringe"?

Fani Williama Bella z serialu Fringe mogą spac spokojnie - Leonard Nimoy traktuje nader lekko swe deklaracje o przejściu na emeryturę. Niewykluczone, że jeszcze go zobaczymy w tym niezwykłym serialu.

Leonard Nimoy mówił już o tym, że możliwy jest jego powrót do Fringe w piątym sezonie, który trafi na ekrany tej jesieni.

- Wszystko zależy od tego, czy scenarzyści będa mieli dobry pomysł na moją postać - powiedział - Trzeba by dopracować wiele szczegółów, ale rozmawiamy już o tym.



Postać graną przez Nimoya widzieliśmy po raz ostatni w finale czwartego sezonu. Czemu aktor wrócił do serialu mimo zapowiedzi odejścia na emeryturę?

- Wytłumaczono mi, że otwarliśmy całkiem nowy świat, a William Bell stał się kimś zupełnie innym. Był w innym wszechświecie i dysponował innymi cechami charakteru. To było wyznanie, jak dla mnie nawet bardzo atrakcyjne. Mogłem zagrać tak, jak już dawno nie grałem i było to dla mnie bardzo miłe.

William Bell został przedstawiony widowni jako bardzo inteligentny i racjonalny człowiek Myślę, że wciąż jest bardzo, bardzo inteligentny, nie jestem jednak pewny, czy jest jeszcze racjonalny. Myślę, że będziecie świadkiem jego zachowań, pozostających w jaskrawej sprzeczności z tym, co już o nim wiecie.


Źródło: TrekToday

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz