środa, 11 listopada 2015

Abrams nie jest zadowolony ze STID

Pomimo uznania krytyki i wielkiego sukcesu kasowego film Star Trek Into Darkness był wielkim rozczarowaniem dla hardkorowych fanów ST. Ogłoszono go nawet na jednym z konwetów najgorszym filmem Star Trek wszechczasów. Sam JJ Abrams nie jest z niego zbyt zadowolony, czemu ostatnio dał wyraz w wywiadzie dla Wired.
- Nie chciałem realizować filmu, który nie opowiada mojej własnej historii - powiedział reżyser - A jednak zrobiłem to kilka razy w mojej karierze. To nie znaczy, że nie jestem dumny z mojej pracy, ale faktem jest, że Super 8 i Star Trek Into Darkness nie są takie, jakimi chciałbym je widzieć.



Abramś przyznał też, że i teraz postara sie zapobiec wyciekaniu spoilerów do mediów, tak żeby widzowie niczego nie byli pewni przed czasem, choćby nawet obrzucali go z tego powodu wyzwiskami.

Źródło: GamesRadar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz