sobota, 28 lutego 2015

Epitafia cz. I

Przyjaciele żegnają Leonarda Nimoya

Kochałem go jak brata. Wszystkim bedzie brakowac jego humoru, talentu i zdolności obdarzania miłością.
-William Shatner

Dzisiaj świat stracił wielkiego człowieka, a ja najlepszego przyjaciela.Oddajemy Cię gwiazdom, Leonardzie. Życzyłeś nam, żebyśmy "Żyli długo i pomyślnie." i Ty tak właśnie żyłeś. Będziemy bardzo za Tobą tęsknić.
-George Takei

Śmierć mego drogiego przyjaciela głęboko mnie zasmuciła. Chcę jednak uczcić jego niezwykłe życie. Miał w sobie wielką siłę i charakter mistrza. Solidność i aktorska pasja Leonarda, jego oddanie zespołowi z którym pracował, pomógł wpisać Star Trek na stałe do historii telewizji. Jego wizje i serce były większe niż cały wszechświat.Będę bardzo za nim tęsknić i posyłam płynące z serca życzenia jego rodzinie.
- Nichelle Nichols

R.I.P., najlepszy z pierwszych oficerów.
- Jonathan Frakes

Niech cię Bóg błogosławi, Leonardzie. niech aniołowie odprowadzą cię na miejsce odpoczynku.
- LeVar Brurton

Mam złamane serce. Darzyłem Cię głęboką miłością, mój drogi przyjacielu, i będę tęsknił każdego dnia. Niech zastępy aniołów śpiewają Ci do snu.
- Zachary Quinto

Byliśmy i zawsze będziemy Twoimi przyjaciółmi
- Roddenberry

Wielkim smutkiem napełniła nas wiadomość o śmierci Leonarda Nimoya., Miałem to szczęście, że spędziłem z nim wiele inspirujących, szczęśliwych godzin. Nie zostanie zapomniany.
- Sir Patrick Stewart

C.D.N.

Źródło: StarTrek.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz