niedziela, 5 sierpnia 2012

Karl Urban: Rozwój załogi

Strona Screenrant zamieściła wywiad z aktorem nowego Star Treka, znanym również z nowej wersji hitu Sędzia Dredd, Karlem Urbanem. Oto fragment tego wywiadu.

Czy w nowym Star Treku ujrzymy trochę więcej scen z McCoy'em? Czy będzie jakoś bardziej obecny?

- Dobre pytanie. Myślę, że każda postać będzie jakoś rozwijana, widzowie dowiedzą się o niej więcej. Załoga będzie musiała przejść sprawdzian taki, jak nigdy wcześniej. A według mnie to jest właśnie wyznacznik starego, dobrego Treka. Widzów ciekawi, w jaki sposób więzy między członkami załogi zaczną się zacieśniać, i jak znaleźli płaszczyznę porozumienia. To dla mnie bardzo ekscytujące. Czas zdjęć był dla nas wszystkich czymś wspaniałym.



Muszę spytać: czy to prawda, że Benedict Cumberbatch gra rolę Gary'ego Mitchella?

- Ach, dzwoniono już do mnie w tej sprawie. Ja naprawdę - jak to powiedzieć....? Nie mam prawa o tym mówić…. Ale powiem jedno: w ten weekend na Comic Con będzie mozna zobaczyć pierwszy montaż scen z filmu.


Źródło: TrekWeb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz